Project Description

SPOTKANIA & SZKOLENIA

Bądź naszym gościem

ZADZWOŃ
EMAIL

NASZE SALE

SALE I, II, III, IV

Cztery ale szkoleniowe zlokalizowane na III piętrze budynku hotelu gwarantują komfort i swobodę pracy. Umożliwiamy aranżację sal w każdym układzie ustawień w zależności od charakteru spotkań. Ergonomiczne i komfortowe wyposażenie ułatwia wielogodzinną pracę, a niezbędne narzędzia usprawniają spotkanie. Każde ze szkoleń jest inne dlatego śledzimy trendy i nowinki na rynku aby jak najlepiej dopasować się do Państwa potrzeb.

KONFIGURACJA SAL

SALE A, B, C

Trzy przestronne sale usytuowane na parterze hotelu. Doskonale spełniają funkcję zarówno dla potrzeb prac zespołowych jak również dla organizacji spotkań o charakterze kameralnym. Wydzielone i przynależące do sal 140 metrowe foyer świetnie sprawdza się w roli przestrzeni kawowej co sprzyja kontynuacji rozmów biznesowych.

KONFIGURACJA SAL

NASZE SALE

SALA WARSZTATOWA

Najmniejsza sala w hotelu dostosowana do potrzeb spotkań biznesowych i negocjacyjnych. W 30 metrowej Sali znajduje się duży stół, wygodne i miękkie fotele i niezbędny sprzęt multimedialny. Idealna  na spotkania do 12 osób. Łączy ze sobą dwie najważniejsze rzeczy – komfort pracy i możliwość organizacji śniadania biznesowego.

KONFIGURACJA SAL
Sala balowo-bankietowa na parterze hotelu; aranżacja: 320 osób 'kinowo'

Zarezerwuj wydarzenie w Hotelu Lamberton***

ZAPYTAJ

Sale

  • Bordowa – 320m2

  • Altana – 350m2

  • I – IV – 214m2

Wyposażenie

  • Projektor

  • Ekran

  • Flipchart

  • Nagłośnienie

  • Klimatyzacja

Catering

  • Przerwa kawowa

  • Lunch

  • Kolacja

  • Koktajl

  • Fingerfood Menu

Usługi

  • Możliwość zakupu materiałów piśmienniczych

  • Możliwość wynajmu laptopa

  • Obsługa techniczna na wyłączność

  • Wynajem sceny

  • Wynajem ekranów ponadstandardowych

PRZERWY KAWOWE

Dzięki nie mniej niż 310 hotelom konferencyjnym zlokalizowanym w atrakcyjnych, łatwo dostępnych miejscach, możemy gościć ponad 250 uczestników jednocześnie. Dodatkowo możemy pomóc Ci zorganizować wydarzenia od początku do końca.

MENU

Dzięki nie mniej niż 310 hotelom konferencyjnym zlokalizowanym w atrakcyjnych, łatwo dostępnych miejscach, możemy gościć ponad 250 uczestników jednocześnie. Dodatkowo możemy pomóc Ci zorganizować wydarzenia od początku do końca.

Jeden z największych SUV-ów na polskim rynku: Mercedes GL – w sali na parterze ‚Altany Grillowej’

„… indywidualność podejścia do klienta, zaangażowanie całego zespołu w przygotowanie, organizację oraz obsługę naszych spotkań zasługuje na uznanie”

TIMAC AGRO

„… profesjonalne i solidne przygotowanie realizowanych dotychczas szkoleń. Warunki hotelowe, jedzenie, a także obsługa w pełni spełniają nasze oczekiwania.”

SCHNEIDER ELECTRIC

„… Hotel Lamberton…. Miejsce przyjazne klientom, oferujące smaczną kuchnię, zakwaterowanie o wysokim standardzie i doskonałą obsługę”

PIGR

NASZA OFERTA

KONFIGURACJA SAL

Klknij +, aby rozwinąć listę

SALA Liczba miejsc: krzeseł | osób Wymiary w metrach
Kinowo Podkowa 1-stronna Podkowa 2-stronna  Bankiet Powierzchnia Dł. / Szer. Wysokość
Sala A 50 30 40 30 57 m2 6,7 x 8,5 3,5
Sala B 70 30 45 40 67 m2 7,9 x 8,5
Sala C 50 30 40 30 57 m2 6,7 x 8,5
A + B 140 46 70 80 124 m2 14,6 x 8,5
A + B + C 170 70 100 120 181 m2 21,3m/8,5m
A + B + C + LH 300 200 320 m2 21,3 x 15
Sala I 50 30 40 30 61 m2 9,7 x 6,3 3,1
Sala II 50 30 40 30 46 m2 7,3 x 6,3
Sala III 50 30 40 30 46 m2 7,3 x 6,3
Sala IV 50 30 40 30 61 m2 9,7 x 6,3
I + II 140 46 70 70 107 m2 17 x 6,3
I + II + III 160 70 90 100 158 m2 24,3 x 6,3
I + II + III + IV 200 85 110 150 214 m2 34 x 6,3
Kominkowa 70 40 55 60 72 m2 9 x 8 3,5

KONTAKT

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów handlowych i marketingowych.

*Wyrażam zgodę na prowadzenie korespondencji drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1030, 1579), a także drogą telefoniczną.